Το Καλλιμάρμαρο κατάμεστο από κόσμο που πήγε να παρακολουθήσει τη μεγάλη συναυλία. Τα εισιτήρια από 6 έως 12€ σε συνδυασμό πάντα με προσφορά σε τρόφιμα για ελεημοσύνη.

Διάβασα κάπου πως «οι σπουδαίοι καλλιτέχνες ένωσαν τις φωνές τους στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και ευαισθησίας».

Αν σταθούμε λίγο στα ονόματα των «σπουδαίων» αυτών καλλιτεχνών και ανατρέξουμε στο παρελθόν θα διαπιστώσουμε ότι οι περισσότεροι ήταν παιδιά του ίδιου καλοταϊσμένου «πολιτιστικού» γίγνεσθαι.

Ήταν δηλαδή  απαραίτητος επικοινωνιακός βραχίονας του πολιτικού μας συστήματος με  πολλές και πολύ συγκεκριμένες ευθύνες για τον οικονομικό ξεπεσμό της Ελλάδος και των συνανθρώπων μας που δηλώνουν πως θέλουν να βοηθήσουν.

Όσον αφορά τη γλωσσικά χυδαία γνωστή «παραφωνία» και προσπερνώντας τις «επικοινωνιακές» εντυπώσεις, ας δούμε το βιογραφικό και την επαγγελματική πορεία του καλλιτέχνη που αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί για τα μνημόνια τραγουδώντας και βωμολοχώντας και θα καταλάβουμε πολλά για το πώς «παίζεται το παιχνίδι» στην σύγχρονη Ελλάδα της κρίσης.

Και κάτι που πέρασε στα «ψιλά γράμματα»: Λίγο πριν την έναρξη της συναυλίας ένα πρωτοφανές περιστατικό βίας, εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια δεκάδων έκπληκτων θεατών.

Το βίντεο που κατέγραψε μία κυρία, και το δημοσίευσε στο Facebook, δείχνει έναν εξαγριωμένο άντρα να σπρώχνει βίαια την σύζυγό του, να την πετά κάτω και να την χαστουκίζει μπροστά στα έντρομα μάτια  των ανήλικων παιδιών του που έχουν υποστεί σοκ και κλαίνε.

Η απουσία της αστυνομίας σε όλο της το μεγαλείο, θα φύλαγε, όπως πάντα, τους «επισήμους» της διοργάνωσης του καναλιού.

Κανένας εισαγγελέας δεν επενέβη μέχρι στιγμής, ούτε που ίδρωσε το αυτί του!

Η κακοποιημένη γυναίκα αρνήθηκε να κινηθεί εναντίον του συζύγου της. Και αναρωτιέμαι τι καθεστώς βίας και τρόμου κυριαρχεί σε αυτό το σπίτι.

Τι ζουν και τι βλέπουν τα αθώα μάτια αυτών των παιδιών, μελλοντικών πολιτών μιας Πολιτείας που είναι δραματικά  ανεπαρκής.

Μέλια.

Εικόνα από: cittadinanzattivatoscana.it

για το «σπιτάκι της Μέλιας»

pink rose smiley

Advertisements