(σχόλιο Μέλιας) Ἕνα κείμενο παλιό ἀλλὰ πάντα ἐπίκαιρο -τὰ παιδιά σὰν τὰ μάτια μας!

ἀρχιμ. Ἰωακείμ Οἰκονομίκος

«Θεέ μου, ἀπόψε σοῦ ζητάω κάτι πού τό θέλω παρά πολύ. Θέλω νά μέ κάνεις τηλεόραση.

Θέλω νά πάρω τήν θέση τῆς τηλεόρασης πού εἶναι στό σπίτι μου.

Νά ἔχω τό δικό μου χῶρο. Νά ἔχω τήν οἰκογένειά μου γύρω ἀπό ἐμένα. Νά μέ παίρνουν στά σοβαρά ὅταν μιλάω.

Θέλω νά εἶμαι τό κέντρο τῆς προσοχῆς καί νά μέ ἀκοῦνε οἱ ἄλλοι χωρίς διακοπές ἤ ἐρωτήσεις.

Θέλω νά ἔχω τήν ἴδια φροντίδα πού ἔχει ἡ τηλεόραση ὅταν δέν λειτουργεῖ.

Ὅταν εἶμαι τηλεόραση, θάχω τήν παρέα τοῦ πατέρα μου, ὅταν ἔρχεται σπίτι ἀπό τήν δουλειά, ἀκόμα καί ἄν εἶναι κουρασμένος.

Καί θέλω τή μαμά μου νά μέ θέλει ὅταν εἶναι λυπημένη καί στεναχωρημένη ἀντί νά μέ ἀγνοεῖ…

Θέλω τά ἀδέλφια μου νά μαλώνουν γιά τό ποιός θά περνᾶ τίς ὧρες μαζί μου.

Θέλω νά νιώθω ὅτι ἡ οἰκογένειά μου ἀφήνει τά πάντα στήν ἄκρη, πότε – πότε, μόνο γιά νά περάσει λίγο χρόνο μέ μένα.

Καί τό τελευταῖο, κάνε μέ ἔτσι ὥστε νά τούς κάνω ὅλους εὐτυχισμένους καί χαρούμενους.

Θεέ μου, δέν ζητῶ πολλά.

Θέλω μόνο νά γίνω σάν μιά τηλεόραση».

Τό σχόλιο:

Τήν δασκάλα πού τήν διάβαζε καθώς τήν βαθμολογοῦσε, τήν ἔπιασαν τά κλάματα. Ὁ σύζυγός της πού μόλις εἶχε μπεῖ στό σπίτι τήν ρώτησε: «τί συμβαίνει;».

Αὐτή ἀπάντησε: «Διάβασε αὐτήν τήν ἔκθεση, τήν ἔχει γράψει ἕνας μαθητής μου».

Ὁ σύζυγος εἶπε: «Τό καημένο τό παιδί. Τί ἀδιάφοροι γονεῖς εἶναι αὐτοί!».

Τότε αὐτή τόν κοίταξε καί εἶπε: «Αὐτή ἡ ἔκθεση εἶναι τοῦ γιοῦ μας». 

Ἀντιγραφή γιὰ τὸ «σπιτὰκι τῆς Μέλιας»

Ἁγία Ἄννα
Τριμηνιαῖο περιοδικό Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίας Ἄννης Κατερίνης
Ἔτος 14ο, Ἰούλιος – Σεπτέμβριος 2010. Τεῦχος 103ο

Εἰκόνα ἀπὸ:Listen to God, Receive Grace

τὸ «σπιτὰκι τῆς Μέλιας»

violet flower smiley

