Διήγηση του π. Φωτίου, από την Κ.:

«Την πρώτη φορά  που πήγα στην «Παναγούδα», μου έκανε μεγάλη εντύπωση ο Γέροντας. Μιλήσαμε αρκετή ώρα και είχα φύγει αναπαυμένος.

Όταν πήγα στην Κ. είπα στην πρεσβυτέρα ότι γνώρισα έναν άγιο μοναχό, έναν ασκητή.

Η πρεσβυτέρα μου είπε: » δεν ξέρω αν είναι ασκητής, πάντως κανένα δίκανο κάπου θα το έχει κρυμμένο στο Κελλί του».

Όταν ξαναεπισκεφτήκαμε το Άγιον Όρος, πήγα στον Γέροντα, καθώς είχα καταλάβει ότι ήταν κάτι ξεχωριστό.

Όταν μπήκα στην αυλή της «Παναγούδας», ο Γέροντας κάθονταν στην άκρη της αυλής με κάποιους προσκυνητές και είχε γυρισμένη την πλάτη σε εμένα. χωρίς να είναι δυνατόν να με δει.

Ξαφνικά, γυρνάει και μου λέει: «Παπά Φώτη, να πεις στην παπαδιά ότι δίκανο δεν έχω…».

Τα έχασα και κατάλαβα ότι άκουγε τι συζητούσαμε με την πρεσβυτέρα μέσα στο σπίτι  μου!»

Αντιγραφή για το «σπιτάκι της Μέλιας» 

Από το βιβλίο «Ο ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ»(ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ- ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ- ΔΙΔΑΧΕΣ)
ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΒΗΜΑ 3

 

Εικόνα από: giorgosklias

violet flower smiley