Διήγηση προσκυνητού

«Γνώρισα και εγώ τον γέροντα Παΐσιο. Πήγα στο Άγιον Όρος να τον συναντήσω. Πήγα να φιλοξενηθώ στο Κουτλουμούσι, αλλά το αρχονταρίκι ήταν γεμάτο και μας είπαν ότι δεν είχαν άλλο χώρο για φιλοξενία.

Στεναχωρέθηκα πολύ. Πήγα στον ναό να προσκυνήσω. Εκεί, κοίταξα ψηλά και είπα, «Άγιε Παΐσιε, εγώ για σένα ήρθα, να σε δω, κάνε κάτι…» Τον είπα άγιο, ενώ ήταν εν ζωή.

Καθώς έβγαινα από την πύλη της Μονής, νιώθω ένα χέρι να μου πιάνει από πίσω τον ώμο.

Γύρισα και βλέπω έναν μοναχό να μου λέει, «εσείς πού πάτε;»

Του απαντώ ότι δεν έχει χώρο για φιλοξενία και θα φύγουμε και μου λέει,» όχι, δεν έχετε να πάτε αλλού… κάπου θα σας βάλουμε…»

Ένοιωσα ότι ακούστηκε η προσευχή μου. Την επομένη μέρα, πήγαμε στο Κελλί του γέροντα Παϊσίου. Θυμάμαι ότι από τις πρώτες ερωτήσεις που μου έκανε ήταν αν έχω Πνευματικό.

Εγώ ντράπηκα να του πω ότι δεν έχω και του λέω, «Ναι Γέροντα, έχω Πνευματικό». Καθήσαμε και μιλήσαμε.

Μετά, καθώς έφευγα, γυρνάει και μου λέει, «Α, και που είσαι παλληκάρι; Να βρεις έναν Πνευματικό να έχεις…» και μου ξήγησε τους λόγους.

Εγώ απόρησα, γιατί πριν λίγο του είχα πει ότι τάχα έχω Πνευματικό, αλλά τελικά δεν μπόρεσα να κρυφτώ από τον Γέροντα».

Αντιγραφή για το «σπιτάκι της Μέλιας»

Από το βιβλίο «Ο ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ» (ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ- ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ- ΔΙΔΑΧΕΣ)
ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΒΗΜΑ 3

Εικόνα από:Ορθόδοξος Συναξαριστής

violet flower smiley